Vraag en Antwoord

Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen of annuleren?

Zolang je bestelling nog niet verzonden is kan je je bestelling wijzigen of annuleren door ons te contacteren. Is je bestelling al verzonden? Dan volstaat het om de bestelling aan de deur bij levering te weigeren; ze zal dan automatisch middels de vervoerder terug naar ons gestuurd worden. Je hebt bovendien 14 dagen tijd om je bestelling te retourneren als je hem toch niet wenst te houden. Let er wel op: De artikelen dienen wel ongebruikt/ongeopend te zijn.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bij elke stap in het bestelproces sturen wij u een mail. Je krijgt een mail als we uw bestelling inpakken en we sturen u een mail met een Track & Trace als we uw bestelling verzenden. Je bestelling wordt geleverd maximaal 5 werkdagen na het betalen van je bestelling, maar vaak verloopt het proces sneller. Bij onverhoopte wijzigingen van de levertermijn brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte.

Waarom is de levertermijn max. 5 werkdagen?

Wij trachten de beste kwaliteit en de scherpste prijs aan te bieden. Daarom zijn wij afhankelijk van verschillende binnen- en buitenlandse leveranciers. Wij versturen 3X per week de bestellingen naar onze klanten. Hierdoor kunnen wij goedkopere transportkosten afdwingen en kunnen wij er voor zorgen dat uw bestelling veilig en snel wordt geleverd.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met DHL of en lokaal transportbedrijf.

Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja. Je voegt dan bij het invullen van je gegevens een bezorgadres toe dat verschilt van jouw factuuradres.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben en mijn bestelling niet in ontvangst kan nemen?

DHL biedt je bestelling de volgende dag opnieuw aan. Je krijgt sowieso een kaartje in de brievenbus waarop meer uitleg staat omtrent de mislukte leverpoging. Je kan via dit kaartje ook de koerierdienst contacteren om een nieuwe afspraak voor levering te maken.

Oeps mijn bestelling is beschadigd bij levering. Wat nu?

Contacteer onze klantenservice. Wij zorgen er voor dat het beschadigde artikel voor u kosteloos omgeruild wordt.


De Brandblusseradvies meest recente versie van de algemene voorwaarden kunt u hier downloaden:Mijn Account > Download > Algemene voorwaarden

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Powered by Mijndomein